Jamo C 603 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jamo C 603 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bahady30 21-02-2011
Geschreven voor: Jamo C 603 zwart, bruin

Sinds kort deze "boekenkast speaker" uit de concertserie van Jamo in mij bezit. Ik gebruik ze als surroundspeakers in een C60,C603,C607 configuratie.Het is dus een 5.0 opstelling. Omdat ik de C607 nog niet in mjn bezit had,de C603 eens flink aan de tand gevoeld met een degelijke Denon PMA-1500ae versterker in stereo. Vol verbazing heeft me deze kleine dwerg de mond doen openvalen. Voor een speaker van dit formaat is de basweergave ongekend. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat er zo'n diepe strakke bassen uit deze speakers konden komen. De midden en hoge tonen hebben geen moeite met alle muziekgenres. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat ze te goed zijn als surroundspeakers gebruikt te worden. Beetje vreemd is het dus wel dat Jamo ervoor gekozen heeft om hun ophangsysteem zo te construeren dat ze als het ware plat tegen de muur kunnen worden opgehangen middels twee schroeven. De basreflex poort aan de achterkant zit dus tegen de muur en dat komt de weergave van de bas niet ten goede. Koop een degelijke ophangbeugel zodat de speakers aan de achterkant ook kunnen "ademen" , en je zult versteld staan van de basweergave.Als frontspeakers voldoen ze dus ook prima. De afwerking is middels een mooie fineerlaag opgelost. Dit had misschien nog mooier gekunt maar dan was de prijs ook een stuk duurder geweest. Kortom een goeie speaker waar men veel muziekaal plezier aan kan beleven !!